İade ve İptal Şartları

İade işlemini nasıl yapabilirim ?

Siparişinizin size ulaştığı günden itibaren ürünlerde problem olması durumunda ürünleri kullanmadan 14 gün içerisinde ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürün/ürünler ile birlikte  Alaşmalı kargo ile aşağıda belirtilen adresimize karşı ödemeli olarak ücretsiz gönderebilirsiniz.

İademi hangi adrese göndereceğim?

İade adresimiz: Dumlusu Yeni Mahalle N1 / A Of / Trabzon

İadenizi gönderdikten sonra, gerekli olmasi halinde sizden gönderi kodunuz talep edilebilir. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.

İptal işlemini nasıl yapabilirim?

Eger siparisiniz “Tedarik Asamasinda ” ya da “Kargoya Verildi” statüsünde değilse sitenin sağ altında bulunan kırmızı buton “Lütfen Mesaj Bırakın .” butonuna tıklayarak yada info@ofglass.com.tr adresine e-mail göndererek iletebilirsiniz. Siparişinizin durumunu ana sayfada yer alan Siparişlerim” sekmesinden kontrol edebilirsiniz.

Sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için talebinizde iptal etme sebebinizi de belirtmenizi rica ediyoruz.

İade / iptal ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra kartınıza iade işlemi gerçekleştirilir. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kartınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. İadeniz, ödemenizi gerçekleştirdiğiniz şekilde yapılacaktır.

Taksitli ödemelerde geri ödemeler bankalar tarafindan taksitlendirilerek yapılmaktadır.

İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

İade talebiyle gönderdiğiniz ürünlerin kargo masrafları firmamıza aittir. Siparişiniz ile birlikte gelen faturanızı ve ürünü , SÜRAT KARGO ile “Karşı Ödemeli” olarak gönderebilirsiniz.

Hangi ürünleri iade edemiyorum?

4077 SAYILI TÜKETİCİ KANUNU
Doğada çözünebilen kullanılmış(parfüm,deodorant vb),hijyen açısından kullanılmış yada kullanılmamış(iç çamaşırı vb),Sağlık açısından ambalajından çıkmış ve kullanılmış(ilaç,krem,merhem vb),Son kullanma tarihi bulunan(konser bileti,şans oyunları, yiyecek-içecek), jelatini sökülmüş(cd-dvd,cep telefonu,seri numarası) “”tekrar kullanımı ve satışı mümkün olmayan”” malın iadesi mümkün değildir. Hükmü geçerlidir.

-Sizin isteğiniz doğrultusunda tekrar satışı mümkün olmayan “Özel Üretim” yapılan ürünler

-Jelatini sökülmüş kullanılmış kullanıcı tarafından yıpratılmış ürünler

-Faturası kaybolmuş/kaybedilmiş ürünler

-Kutusu olmayan ürünler

Faturami kaybettim ne yapmam gerekiyor?

info@ofglass.com.tr adresine e-mail göndererek ya da Ana sayfada ki “Lütfen Mesaj Bırakın .”bölümünden faturanızın “Aslı Gibidir” kaşeli fotokopi nüshasını talep edebilirsiniz.